mandag den 28. maj 2007

Kazakstan i morgen



Endelig en internet-mulighed (bag vinduet paa billedet), saa hermed en hilsen til alle: familie, vennner og bekendte og Harry`er.

Efter 18 dages rejse har maskinen gaaet 10 000 km - altsaa 7 000 km paa denne tur.
Maskinen har vaeret perfekt til nu - uden mislyde overhovedet, grejet fungerer.
Det har vaeret lidt haardt at rejse i Russia, da jeg kun har moedt 3, der kunne lidt engelsk - og
mit russiske er jo begraenset.


Jeg har haft 2 hotel-overnatninger af hensyn til registrering og varme bade. Ellers er det rough camp med flodvask eller klatvask.


Rusland fra nord til syd har vaeret lidt kedelig landskabsmaessigt - foerst i dag har der vaeret vidder og udsyn.
Indtil Kasan var vejene noget af en udfordring - hullet asfalt, skaerve-veje og loest grus og sand. De sidste 3 dage har dog vaeret lette koere-teknisk.
Jeg er lidt usikker paa net-systemet her og bogstaverne, saa jeg poster nu og proever at faa et par billeder sendt i en anden post.
Hvornaar jeg igen kan komme paa nettet vides ikke, men det gaar altsaa som det skal!

Ingen kommentarer: