mandag den 17. september 2007

Lidt vemodigt - og dejligt.



Jeg har kobt kort over det vestlige USA, Mexico, Mellemamerika og Sydamerika + 3 par jeans (til brug i DK), saa jeg kan begynde planlegningen af den neste etape.
I morgen flyver jeg til Danmark via London og skulle gerne vere i Hobro sidst paa ugen.
Lige nu er mit sind lidt trist, og jeg er fyldt med vemod - for det har igen veret dejligt med nerkontakt med Farida & Lars, og der gaar jo et halvt aars tid inden neste gensyn.
Godt Skype eksisterer!
Men jeg gleder mig ogsaa til at komme hjem - savner mange og mange ting og mange aktiviteter.
Og saa trenger min krop til power - Claus Rene og Hobro Helsesport maa igen paa banen.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Glæder mig til at se dig hjemme igen, Poul. Du er forhyret til årets sidste kapsejlads søndag den 30. september, hvorefter vi samme dag i festligt lag fejrer havnens 40 års jubilæum.
/ PL

Anonym sagde ...

Hej Randa..

Jeg vil bare lige ønske dig tillykke med fødselsdagen

Bach

Poul Randa sagde ...

Hold da k...! - imponerende - Gitte! tak!

Anonym sagde ...

Hi, Mr. Jensen :)
Thank you for photos of Lars. We were penpals years ago and lost contacts. Good to know he and family is well.