tirsdag den 19. juni 2007

hilsen til alle - mailsystemet fejler

4. netcafe i dag - intet fungerer.
Saa hermed en hilsen til Mads og Lars, familie, venner og bekendte + Harry`er
Jeg har det OK - har provet meget, set meget og oplevet meget
Jeg har kort 14000 km nu og er langt foran min tidsplan.
I dag har jeg skiftet dak og ventiler - det burde jeg have gjort for 2 uger siden - men narrighed og dovenskab!
Jeg har varet i Sibirien i 10 dage - Ulan Ude nu! - ca. 500 km ost for Baikal-soen.
Kan forst kore ind i Mongoliet d. 25. juni - saa i morgen tidlig besluttes om jeg gider vente paa det - lige nu er lysten mest til at tage fat paa de ca. 2 uger haard korsel, der venter i resten af Sibirien. Hvis jeg kan finde et godt og for Wee`en sikkert hotel i Kyakhta (gransen til Mongoliet) venter jeg muligvis de 5 dage.
Wee`en fik skiftet olie, oliefilter og tandror samt renset luftfilter umiddelbart efter Kazakhstan (30/5)
Har kun modt 3 andre rejsende, og det var i Kaz.
Jeg maa hellere slutte dete indlag inden systemet bryder sammen.
Haaber I alle har det godt og faar en god sommer.
knus, kys, kram og haandtryk - Poul

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

kære poul
er nået med ewan mcgregor og charlie boormann til magadan.
det burde ikke være muligt for en enlig kører at gøre det samme.
men det gør du nu nok. vildt.
chris

Anonym sagde ...

kære poul

Er glad for at høre at turen går godt.
Vi havde en godt sidste skoledag, men vi savnede dig.
Glæder mig til at høre mere om din tur.
hilsen Rasmus 9.b