tirsdag den 19. juni 2007

Lidt igen - hvis det kan naaes

Det er meget sjaldent, jeg er i nerheden af internetforbindelse - og ofte er det forgeves, naar jeg har forsogt. Forst naar jeg naar Amerika - jeg regner med at kore direkte til Farida og Lars, naar jeg rammer kontinentet - kommer der system og rytme paa mails og denne blog.
Lige nu skriver jeg fra Telefon-huset, men alligevel kan jeg ikke faa billeder lagt ind.
Det har veret barskere end jeg regnede med - baade Kazakhstan og Sibirien. Jeg er kun veltet 3 gange - de 2 gange i samme vandhul med lerbund. Jeg var tret og gad ikke gaa igennem forst - jeg ramte ikke sporet og laa lidt efter i 1/2 meter vand/mudder/ler. Der gik det meste af en time inden jeg kom op ad hullet - og saa var jeg i hvert fald tret.
Maskinen har jo nu 17000 km paa bagen - den korer bare.
mere om det mm. neste gang - jeg vil prove 1 gang mere, om mail-systemet kan fungere.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Husk at tage en masse billeder, vi er mange som bliver glad for det senere :-)

Anonym sagde ...

Fortsat god tur. Mads har ret: Husk det med billederne. Ser frem til en mere stabil internetforbindelse og dermed noget mere tekst.
/-ek