torsdag den 26. juni 2008

kort hilsen til alle

Jeg har lige laant en laptop i 10 min.
Lengere indleg og svar paa eventuelle mails kommer om en uge, naar jeg er tilbage i LA.
Jeg har det godt - ser meget, oplever meget og korer mange km - ca. 10 000 til nu.
Nevada, Arizona, Utah, New Mexico, Colorado, Wyoming, South Dakota, Montana, Washington, Oregon og Californien er stort set gennemkrydset, og det har veret imponerende.
Jeg haaber I alle faar en god sommer!
knus til jer alle / Poul / Randa

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

rart at høre at der er liv i den gamle./hilsen fra overdrevet

Anonym sagde ...

Lyder godt Poul.
Rart at høre fra dig igen

Christian Kløve

Anonym sagde ...

Lonely rider blandt mange andre helte
i det en gang vilde vesten.
Må Lucky Lukes ånd følge dig :-)
/ Per

mhoey sagde ...

Hej Paul

Jeg følger ivrigt med på din blog, imponerende det du gør, det er at leve livet. Jeg er selv igang med at planlægge afgang fra Danmark 01MAJ2009, CPH- Cape Town, som første destination, med plan om jorden rundt på min motorcykel. Jeg ønsker dig alt held og lykke på din vej, og er sikker på at du får masser af spændende oplevelser.

Mange hilsener

Mick Hoey
Around the World Journey 2009-
www.mhoey.eu
mhoey.eu@gmail.com
First stage of Journey: Copenhagen - Cape Town

Degnen sagde ...

Tillykke med det, der vel er 1. etape. Du er kommet vidt omkring, og med dit tempo er det forstaaeligt, at det ikke levner tid eller lyst til at skrive hygge-postkort. Husker du at bruge dit kamera?

God tur - /-ek

Poul Randa sagde ...

Tak for hilsenerne - bare skont!

Mick Hoey = vi kunne jo tage en snak i DK til januar. Jeg vil gerne vide lidt om dine forberedelser til Africa - kontinentet skremmer mig lidt.