tirsdag den 1. juli 2008

Udviklingen har igen sat mig af.

En maaned paa de amerikanske landeveje - med overnatninger paa diverse campingpladser, State Parks og moteller (3) - har givet utallige muligheder for adgang til internettet.
Selv paa en del Rest Areas er der fri internetforbindelse.

Men, men, men - der er ingen computere.
Det forventes selvfolgelig, at man medbringer sin egen laptop (berbar computer).

Jeg modte et MC-par paa en campground i et indianerreservat i Arizona - langt ude i orkenen. Ved ankomsten halede de hver sin laptop op af sidetaskerne, hvorefter de koblede sig paa nettet allerede ved indskrivningen.

De eneste steder, hvor der er stationere PC`er, er paa bibliotekerne. Men naar jeg har fundet mine overnatningssteder, har der veret langt til biblioteker.
Det er den enkle forklaring paa manglende indleg her paa bloggen.
1200 km herfra korer jeg ind i Mexico - noget syd for El Paso - og saa skulle situationen gerne vere noget mere gammeldags og dermed passe bedre til mig.
Jeg regner altsaa med, at de neste maaneder bliver stabile ang. skriveriet her.

Her var dog ingen netforbindelse!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak fordi du lige slog fast hvad en "laptop" er, det har jeg altid funderet over...

Poul Randa sagde ...

ja, det er godt med dig!