søndag den 12. juli 2009

Pause her på bloggen

Hvis Suzuki'en som forventet bliver solgt til en rimelig pris, skulle det gerne give mig det økonomiske fundament til at købe motorcykler i Australien og Sydamerika.
Begge kontinenter skal besøges i vores vinterhalvår, og den foreløbige planlægning opererer med 3 måneder til hver verdensdel - så det sker ikke på èt år.

Inden turen rundt i Sydamerika, er det nødvendigt med et længere ophold på en sprogskole - og jeg har fundet den ønskede i Guatemala i en mindre by i bjergene. Min tidligere rejse til Patagonien gjorde det klart for mig, at jeg skal kunne noget spansk.

Realistisk tidsplan er svær at lave.
Lysten/sulten, økonomien og private forhold skal falde i hak - og så skal jeg have fundet en eller flere rejsemakkere til disse MC-ture.

"Ventetiden" skal gå med småvandringer og sejleri - både sejlbåd og havkajak.
Kajakken har jeg endelig fået købt - så drømmene om langture i havkajak er nu ved at omskabes til realiteter.





I år er det 3. sæson uden sejlbåd, så i løbet af efteråret skulle jeg gerne have købt en smuk og god båd - jeg er dog stadig lidt vakkelvoren ang. mit behov med båden (småture eller langture?).

Hvis overskuddet og modet indfinder sig, var det også meningen, at jeg skulle se at få taget det "kørekort til en hest" - mine første 10 timer var jo ikke en succes!
Min gl. drøm om at ride tværs over Sydamerika fra Stillehavet til Atlanten er stadig intakt.

Hvordan det bliver at være uden motorcykel her i Danmark er lidt spændende, men alt skal jo have en ende.
Og beslutningen om at stopppe MC-livet i Europa kan jo tages op til revurdering, hvis ...

Der bliver altså pause her på Bloggen.
Mit MC-tøj og grej er rengjort og pakket ned, og først når det igen bliver pakket ud, kommer der indlæg her.

Min anden blog vil stadig være i brug.

Ingen kommentarer: