fredag den 31. august 2007

En tilfreds Randa.

Jeg fik i overkanten af min whisky-ration i aftes.
Jeg fejrede, at jeg var naaet til det ostligste punkt paa min rute over dette kontinent - Indian Brook paa Nova Scotia`s nordostkyst.
Jeg fandt en dejlig campingplads - liggende direkte ud til Atlanterhavet, og jeg er den eneste telt`er. Kun en 5-6 mobilhomes foruden mig.
Jeg har nu rullet ca. 14 000 km her i Canada og Alaska, saa jeg foler, at jeg har set det jeg skal heroppe - og mettet, virkelig mettet af indtryk er jeg.
Rusland fra nord til syd og vest til ost. Canada fra syd til nord og fra vest til ost. + Kazakhstan og Alaska - ialt 32 000km.
Jo, jeg er tilfreds! Jeg har naaet det, jeg ville paa forste etape af min RTW.
Nu skal jeg have Suzuki`en over til Los Angeles, hvorfra min USA-rundtur starter neste aar - og da jeg ikke kan rumme mere i systemet, legger jeg en direkte rute herfra og til LA paa de store vejsystemer. Jeg krydser altsaa ind i USA allerede ved Maine.
Der skulle vere ca. 7 000 km - saa et par uger korsel om alt gaar vel.
Lars er ved at lave plads til maskinen i sin garage - og han vil selvfolgelig hjelpe med at faa billeder komprimeret ned, saa jeg kan faa nogle lagt ud paa siden her - i ventetiden i LA inden flyafgang.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Poul
Her sidder jeg i min lilleputby og laeser om alle dine fantastiske oplevelser. Hvor er det dejligt, at du giver mulighed for at foelge med. Thue og jeg har haft en skoen ferie, bl.a. i Pyrenaerne med hoej solskin og flotte bjerge. Jeg er startet nyt arbejde og er meget glad - har det rigtig godt, men er sgu lidt misundelig på alle dine eventyr. Knus fra Karen