fredag den 31. august 2007

Mest til Vamos/Ella

Efter 2 netter med natpisseri i Grizzly-land maatte vanerne legges om.
Naar jeg stod der i natten - nogen og ubeskyttet - og lod mit vand, saa jeg grizzly`er alle steder ude i morket.
Saa slut med kaffe efter kl. 17 og ingen ol til aftenhyggen. Kun whisky med meget faa draaber vand var herefter reglen - og for saa vidt slet ikke nogen daarlig ny vane at tillegge sig.
Slog de nye vaner og daglige knibeovelser ikke til, kom min urinal-pose i brug.
En haandsbredde fra teltaabningen var dens standplads.
Haaber I har det godt - alle 5.
Kommer Hanne ogsaa i aar til Argeles i sept.? Vil du med paa en lang tur i havkajak?
Fik Birger jobbet?
Holder Hennings helbred? - ellers begynd at gore noget - vores cykeltur til Nordkap skulle jo gerne blive til en realitet.
Ella & Chris: Jeg getter paa, I trenger til Frankrigs-turen her i sept. Knus fra mig.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

godt at høre fra dig. lyder helt ... ja hva ska' man sige.
her alt vel. henning gør sig i medierne. kæmper for skolens overbygning. vi andre har pakket til frankrig. det kan være i en inderlomme, næsten.
afgang søndag morgen med fly. væk i tre uger. ferie tiltrængt. ikke mindst til fruen. mere følger.

Unknown sagde ...

Vi glæder os til at høre mere og se dig hjemme i god behold.
Skal vi ikke finde på noget sammen?