lørdag den 7. juli 2007

raa-hygge og afslapning

Der gaar lige et par dage for tid og lyst til gode indleg indfinder sig.
Jeg blev hentet i LAX af Farida & Lars efter en omstendig - men problemlos - tur gennem paskontrol mm.
Desuden har jeg jo faaet en dag ekstra i mit liv, da jeg passerede datolinien fra vest mod ost.
1. haandtryk af Lars indeholdt en ny Zippo-lighter, saa jeg er helstobt igen.
I dag har jeg for 1. gang i 20 aar veret sammen med ham paa hans fodselsdag - skont!
Een af gaverne til ham er den nye avatar.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nydelig Avatar, Randa - selv om Lars måske synes, det er i en ældre indpakning ....

Nyd ferien vestpå - jeg glæder mig til at læse om dine 'civiliserede' oplevelser.

Per

Anonym sagde ...

tillykke til lars.
hvad er en avatar...
chris

Anonym sagde ...

En avatar er et billede af en bruger, i Internet-verdenen i hvert fald. I dette tilfælde det billede han har i sin blog i øverste højre hjørne.

Anonym sagde ...

hej Poul,

Du får lige en hilsen fra Århus, mine forældre er i Tynset og jeg ved ikke helt, om min far kan finde ud af at skrive en kommentar på din blog.

Det lader til at vejret er skønt i Norge og de ér allerede hoppet i vandrestøvlerne, mens vi andre indtil videre går i sjosker i gummistøvler i det jyske.

Århus har været vært for The Tall Ships' Races i denne weekend, så her har vi lige vinket farvel til de mange store skonnerter nede ved stranden.

...og så lige ihukommende din 6. maj-erkendelse:

"There is a thought in your mind right now. The longer you hold on to it, the more you dwell upon it, the more life you give to that thought. Give it enough life, and it will become real. So make sure the thought is indeed a great one."

Hils og god rejse videre,
lene

Anonym sagde ...

Kære Poul. Dejligt at høre fra dig - imponerende psyke og fysik! Send mig Lars` mailadresse, så hører du mere.
Kærlig hilsen Anne Grete, Ola, Inge og Oluf - alle i Tynset nu.
P.s.: Har købt en kajak

Anonym sagde ...

Kære Lene!
Det ku` din altså godt! - Det havde du ikke forventet!

Kærlig hilsen
far

Anonym sagde ...

Råtassen fra Hobro har gjennomført en tur jeg aldri har kunnet gjøre. Vi har hygglig besøk fra samme by, og de 'truet' med å reise allerede tirsdag, men med litt god rødvin håper vi å beholde dem litt lenger.
Hilsen Anne Grete og Ola

Poul Randa sagde ...

Kere Anne Grete, Ola, Inge og Oluf + Lene.
Tak for hilsener og tanker!
skont med kajakken - jeg folger trop.
brug min email-adresse.
Nyd hinanden i Norge - og Norge!
Poul