torsdag den 5. juli 2007

som planlagt

Kl. er ved at vere 23.00 - lokal tid her i Taipei - og jeg skal med neste fly til LA (23.55).
Saa forst en kort fyvetue fra Korea til Taiwan og saa den lange over Stillehavet.
Jeg snakkede via telefon med shippingfirmaet Schenkel ved middagstid, og de kunne fortelle, at Wee'en var ankommet i morges til Busan, og at de var i gang med at lave en kasse til den - saa det gaar som aftalt, og jeg forventer, den er fremme d. 25/7.
Sikkerhedskontrollen snuppede min lighterbenzin fra den store bagage i Seoul, og nu har de lige taget min Zippolighter her i Taipei - satans!! de lukker ned for nettet nu, saa slut.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den bad du vist selv om far - det er sgu da for naivt at tro at du kan slæbe en lighther med ombord på et fly i disse tider hvor man knapt nok må have mundvand når man går ombord!

Anonym sagde ...

Godt, at du og dine bukser kan komme til at dufte af andet end zippo-benzin, Poul .... ;-)

Hilsen Per

Anonym sagde ...

Det hører til de sjaeldne tilfaelde at man i forbindelse med dig kan sige: "Hvor dum har man lov til at vaere?" Benzin er noget, man har i tankene på et rutefly - ikke i kabinen. Gode dage i LA!
-/ek