onsdag den 2. juli 2008

Arizona

Fra Utah korte jeg ind i den nordostlige del af Arizona, saa jeg fik en overnatning i Monument Valley, inden jeg korte til nordsiden af Grand Canyon.




North Rim af Canyon'en er ikke saa turistet, men specielt de sidste par hundrede km's "indkorsel" var et hit.


Selvfolgelig skulle jeg jo ogsaa se G.C. fra den sydlige side, saa jeg camperede i udkanten af Nationalparken og brugte den aften til en lengere gaatur langs kanten.

Neste morgen var jeg paa farten kl. 6 - saa jeg havde sydsiden lidt for mig selv.


Parret her fra Canada var ogsaa tidligt "i gang" - det blev til felles morgenmad og hygge ved et af de mange udsigtssteder.
Allerede et par timer senere var der trengsel, men det blev en god oplevelse.

De neste dage gik det mod syd og ost for at se det sidste af Arizona


Sammenrend


Andre typer.


Sidste 2 netter i Arizona - ved Lyman Lake State Natioan Park til 12$/dogn.
Tiden blev brugt til afslapning og trimning af grej og maskine.
Det er varmt og meget blesende, saa der skal drikkes meget - ikke whisky.

Ingen kommentarer: