torsdag den 10. juli 2008

God fornemmelse!

Tankerne blev vendt med venner og sonner inden beslutningen om at stoppe for i aar blev taget.
Og jeg har det rigtig godt med beslutningen.

Det har veret Thunder Storm ogsaa i dag, saa jeg har haft 2 overliggerdage paa denne KOA-campground i Las Cruses.
Lars har arbejdet paa hojtryk med de 4 firmaer, og Wilhemsen, der har RO-RO-skibe i rutefart mellem USA's vestkyst og Europa, har lige meldt ind, at de siden 9/11 ikke har maattet tage passagerer med.
Det bliver saa et af de andre firmaer, men containertransport - sikkert fra Hallifax til Hamburg.

Planen var nu at kore ostpaa i Texas en dags tid, og dernest mod nord til Oklahoma, Kansas, Iowa, Wisconsin og Michigan. Her korer jeg saa ind i Canada mellem soerne Superier og Huron.
Med lidt held er den nye vej op i Newfoundland aabnet, saa den vil jeg prove.

Jeg har gode kaktus-billeder, men computeren her volder store problemer (for mig).

Som sagt - jeg har det fint - og er meget glad for "stotten".

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er OK at vende om. Planlægning er dit speciale, men du er heller ikke bange for at ændre på planerne. Kom godt hjem. /-ek

Anonym sagde ...

Der er ikke noget der haster, verden ligger fortsat for den søgendes fødder også næste år.

God beslutning

Kom godt hjem

De bedste ønsker

Christian Kløve

Anonym sagde ...

Kære Poul

Din beslutning er truffet
med de 'rigtige følleser',
og her fra det dejlige feriesverige
sender den danske armada dig
de bedste hilsner.

Mange hilsner, Per

Anonym sagde ...

Hej Poul, fedt at læse om dine oplevelser og jeg tror bestemt at jeg vil anskaffe en plaststol a la Montana ! God tur Hilsen "Moster Inger"