onsdag den 9. juli 2008

sikkert mod nord.

Min soster Ulla er ret syg.

I Central- og Sydamerika kan jeg ikke bare efterlade maskinen og tage hjem - man kober sig ret til ophold med sit koretoj i max. 3 maaneder, og det er vanskeligt at endre.
I USA og Canada har de ingen begrensninger - de tjekker ikke en gang ens forsikring.

Ulla vil skrige af arrigskab, hvis jeg endrer mine planer paa grund af hende - men det har intet med hende at gore - jeg kan bare ikke nyde livet, hvis hun "henger".
Det her er noget inde i mig selv.

Jeg korer sikkert mod Hallifax i Canada i morgen - og finder en skibsmulighed mod Europa. (Canada giver 6 maaneders visa, og jeg skal ud af USA inden 6 uger)
Jeg er ogsaa tret af varme!

Jeg korer op gennem de amerikanske stater, jeg ikke har veret i, og maaske kan jeg saa naa at opleve de sidste omraader af det ostlige Canada.

Jeg kan under alle omstendigheder efterlade Suzukien med kort varsel og tage et fly hjem.

Ogsaa hermed en varm hilsen til jer alle!

1 kommentar:

mhoey sagde ...

Hej Paul

Tak for din opdatering, jeg følger ivrigt med, hver gang der er nyt fra dig, godt som dårligt. Kan du ikke fange mig pr. mail, jeg har forsøgt at se om din mail var angivet her på din blog, men forgæves. Jeg vil gerne møde dig til en snak, når du kommer hjem. Du kan fange mig på: mhoey.eu@gmail.com

Mange rejse-hilsener

Mick Hoey